Werken bij

Intersoftware is een informeel bedrijf waar medewerkers als team samenwerken in het belang van de klant. Hard werken hoort daar bij, maar plezier in wat we doen net zo goed. Onze medewerkers zijn klantgericht, creatief en kwaliteitsbewust.

State-of-the-art IT

We ontwerpen, realiseren en testen onze software in scrumteams gebaseerd op het Agile-gedachtengoed. Daarbij maken we gebruik van de modernste tools. Als Microsoft Silver Partner wordt de basis uiteraard gevormd door Microsoft-tools.

Diepgaande adviesdeskundigheid

Om een softwareproduct te ontwikkelen is diepgaande kennis van de markt, de processen en de gewenste functionaliteit nodig. Bij de ontwikkelingen geven we onze gebruikers natuurlijk ook een stem. De basis van onze productontwikkeling ligt echter bij ons eigen deskundige team met bewezen praktijkervaring.

Vacature Marketing en Communicatie specialist

Over Intersoftware

Intersoftware maakt sinds 1995 software voor de financiële markt. Onze klanten zijn de financieel adviseurs, ketens, banken en verzekeraars. Onze software is gericht op de particuliere dienstverlening en wordt gebruikt voor oriëntatie, advies, bemiddeling en administratie. Een belangrijke pijler van de dienstverlening van Intersoftware is Adviesbox, adviessoftware ter ondersteuning van het advies- en bemiddelingsproces van de financieel adviseur. Daarnaast kan onze software consumenten inzicht geven tijdens hun oriëntatie en de basis vormen voor een adviesstraat naar eigen inzicht. Intersoftware is een informeel bedrijf waar medewerkers als team samenwerken in het belang van de klant. Hard werken hoort daar bij, maar plezier in wat we doen net zo goed. Onze medewerkers zijn klantgericht, creatief en kwaliteitsbewust.

 

Jouw rol binnen Intersoftware

Als Marketing en Communicatie specialist ben je verantwoordelijk voor het bedenken en realiseren van marketing acties, uitvoeren van marketing analyses en beheren van marketing tools. Je verbetert hiermee brand awareness, klantvoorkeur, acquisitie en customer life time value. Je analyseert en segmenteert de markt, doet klantonderzoek en brengt kansen in kaart. Op basis hiervan werk je verrassende marketing acties, campagnes en events uit en je realiseert deze samen met collega’s van verkoop, product management en onze partners. Je beheert onze e-mail marketing, website en social media kanalen en maakt hiervoor actuele en toegankelijke content. Je maakt ook content voor ons kernproduct Adviesbox. Vanzelfsprekend ben je zeer taalvaardig, een nauwkeurige tekstschrijver en bewaker van een consistente huisstijl. Je wordt ook beheerder van ons nieuwe CRM systeem. Bij de ontwikkeling van marketing en het realiseren van marketing acties werk je projectmatig en bent regelmatig zelf projectleider.

 

Wat we van jou vragen

Onze nieuwe collega beschikt over de volgende kwaliteiten:

  • Je bent een marketeer met visie, die kansen ziet en effectieve acties bedenkt.
  • Je bent ook pragmatisch, hands-on en projectmatig sterk bij de realisatie.
  • Samen met je collega’s bereik je resultaat, je bent een teamplayer.
  • Je bent commercieel, analytisch (ook cijfermatig), oplossingsgericht en accuraat.
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau en 2 of meer jaar werkervaring.
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift.
  • Daarnaast heb je goed ontwikkelde IT- en online-vaardigheden.
  • Je hebt bij voorkeur affiniteit met financieel advies en hypotheken.
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.

 

Wat wij je bieden

  • Een dynamische en wendbare organisatie met gedreven en betrokken collega's die goed samenwerken in een informele sfeer.
  • Een innovatieve omgeving met moderne IT en collega's met diepgaande kennis van de markt van financieel advies.
  • Een stabiele en groeiende organisatie met kansen om mee te groeien en waarbinnen je jezelf kunt ontwikkelen, ondersteund door goede begeleiding en trainingen.
  • Een goed salaris, onkostenvergoeding, reiskostenvergoeding en pensioenregeling.

Mocht je vragen hebben naar aanleiding van deze vacature, neem dan contact op met Leon van Vliet of Richard de Jong, telefoon 0182 200300

Vacature Servicedesk medewerker met hypotheekkennis

Over Intersoftware

Intersoftware maakt sinds 1995 software voor de financiële markt. Onze klanten zijn de financieel adviseurs, ketens, banken en verzekeraars. Onze software is gericht op de particuliere dienstverlening en wordt gebruikt voor oriëntatie, advies, bemiddeling en administratie. Een belangrijke pijler van de dienstverlening van Intersoftware is Adviesbox, adviessoftware ter ondersteuning van het advies- en bemiddelingsproces van de financieel adviseur. Daarnaast kan onze software consumenten inzicht geven tijdens hun oriëntatie en de basis vormen voor een adviesstraat naar eigen inzicht. Intersoftware is een informeel bedrijf waar medewerkers als team samenwerken in het belang van de klant. Hard werken hoort daar bij, maar plezier in wat we doen net zo goed. Onze medewerkers zijn klantgericht, creatief en kwaliteitsbewust.

 

Jouw rol binnen Intersoftware

Als medewerker Servicedesk ben je het eerste aanspreekpunt voor onze circa 4.000 klanten. Het Servicedesk team ontvangt gemiddeld 1.500 telefoontjes per maand. Het team bestaat uit een goede mix van eerste, tweede en derdelijns collega's. Jij start op de tweede lijn en behandelt inhoudelijke vragen van klanten met betrekking tot de invoer van financiële adviezen in Adviesbox. Je bent volwaardig gesprekspartner van de financieel adviseurs die Adviesbox gebruiken en weet ze als geen ander snel op weg te helpen. Je doet dit zowel telefonisch als per e-mail. Dankzij jouw kennis en ervaring met hypotheken of het traject van hypotheekaanvragen kan je de meeste vragen zelfstandig beantwoorden. Verder documenteer je vragen voor de derde lijn, antwoorden voor FAQs en andere doelen.

 

Wat we van jou vragen

Onze nieuwe collega beschikt over de volgende kwaliteiten:

  • Je bent klantgericht, de klant ervaart jou als een prettige gesprekspartner.
  • Je staat ook stevig in je schoenen en laat je niet gemakkelijk uit het veld slaan.
  • Samen met je collega’s lever je resultaat, je bent een teamplayer.
  • Je ben analytisch, werkt accuraat en stelt je flexibel op.
  • HBO werk- en denkniveau.
  • Je hebt ruime werkervaring met hypotheekadvies en/of hypotheekaanvragen, bijvoorbeeld als financieel adviseur of hypotheekacceptant.
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift.
  • Daarnaast heb je goed ontwikkelde IT- en computervaardigheden.
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.

 

Wat wij je bieden

  • Een dynamische en wendbare organisatie met gedreven en betrokken collega's die goed samenwerken in een informele sfeer.
  • Een innovatieve omgeving met moderne IT en collega's met diepgaande kennis van de markt van financieel advies.
  • Een stabiele en groeiende organisatie met kansen om mee te groeien en waarbinnen je jezelf kunt ontwikkelen, ondersteund door goede begeleiding en trainingen.
  • Een goed salaris, onkostenvergoeding, reiskostenvergoeding en pensioenregeling.

Mocht je vragen hebben naar aanleiding van deze vacature, neem dan contact op met Ivar van Duuren, telefoon 0182 200300