Vacature medewerker customer support
Ben jij een klantgerichte, communicatieve en oplossingsgerichte topper? Heb je affiniteit met hypotheken, software en/of technologie? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Adviesbox, a Blinqx company, is een softwarebedrijf dat financiële planning, advies, bemiddeling en administratie in één pakket aanbiedt. Adviesbox ondersteunt de financieel adviseur bij het opstellen van een financieel advies, het vergelijken van hypotheken en verzekeringen, het genereren van rapporten en het verzenden van aanvragen. Adviesbox is onderdeel van Blinqx Verzekering en Hypotheek, een groep van toonaangevende spelers in de financiële software markt. Blinqx biedt een platform genaamd eBlinqx aan, dat verschillende softwareoplossingen integreert en innoveert.
Als medewerker customer support ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je beantwoordt hun vragen, lost hun problemen op en adviseert hen over het gebruik en de mogelijkheden van onze software. Je werkt nauw samen met onze developers, consultants en accountmanagers om de beste service te bieden. Je bent proactief, leergierig en enthousiast om je kennis en vaardigheden te vergroten.
Wat vragen wij van jou?
- Je hebt enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie als bijvoorbeeld hypotheekadviseur of binnendienstmedewerker. Of je hebt kennis van en interesse in software en/of technologie, en je kunt je snel inwerken in nieuwe systemen en/of applicaties.
- Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
- Kennis van Adviesbox of Fastlane is een pré
- Je bent klantvriendelijk, empathisch, geduldig en stressbestendig.
- Je bent flexibel, zelfstandig, initiatiefrijk en resultaatgericht.
- Je bent bereid minimaal 1x per week te reizen naar onze vestiging in Gouda.
Wat bieden wij jou?
- Een uitdagende en afwisselende baan bij een groeiend en innovatief bedrijf.
- Een marktconform salaris en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een laptop, reiskostenvergoeding en een pensioenregeling.
- Een informele en collegiale werksfeer, met ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling.
- Een uitgebreid inwerktraject en diverse opleidings- en doorgroeimogelijkheden.
- Leuk en gezellig team, teamuitjes, borrels en andere activiteiten.
- Makkelijk bereikbaar via OV of auto. Eigen parkeerplekken beschikbaar.
Ben je enthousiast geworden en wil je solliciteren? Stuur dan je CV en motivatiebrief naar Timothy Dolman via hr@blinqx.tech onder vermelding van ‘vacature customer support’. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld